SKRIVET: 2009-12-27, kl 17:29:35 | PUBLICERAT I: Listor

Hahahaha

Hej jag heter Andrea,
Jag tror inte på gud, jag tror på Benjamin
men jag avgudar Victor
Daniel Andersson suger på matte. Elin och Eric kommer bli tillsammans och jag kommer få en kyss av Felix nästa år.

Fredrika tror på jultomten och Jesper Altin kommer bli modell.

Johan kommer vara med i big brother i framtiden!

Jonas är utseendefixerad och Linus brukar glömma att duscha.

Men Långben gillar att bada naken och Micael har 3 bröst!

Måns kommer bli polis och av misstag döda Nellie men folk bryr sig mer om att Philip inte kommer till skolan nästa vecka för Robin har kidnappat honom/henne.
Men det gör inte så mycket för Wille är snygg!

Gör så här: Bläddra i din kontakt lista och stanna slumpvis! Lycka till

Hahaha me like!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: